SMALL GROUP

Onze Small Group is de plek voor meer aandacht, structuur en persoonlijke begeleiding. Het zijn lessen van anderhalf uur in trajecten van steeds 10 weken. Ga tijdelijk voor Small Group voor een extra stimulans of om een specifiek doel te bereiken. Of kies gewoon altijd voor deze manier van trainen!

Er zijn 2 type lessen van steeds 90 minuten:
Strength & Conditioning kracht / power / uithoudingsvermogen
Movement mobiliteit / coordinatie / kracht

Combineer ze voor het beste resultaat, of kies jouw favoriet.

Kijk hier voor het lesrooster

GROEPSLESSEN

Elkaar ondersteunen en motiveren als groep om grenzen te verleggen en het beste uit jezelf naar boven te halen. We bieden iedere deelnemer de best mogelijke begeleiding. Onze groepslessen zijn toegankelijk voor elk niveau. Maximaal 16 deelnemers per les.

Kijk hier voor het lesrooster

CIRCUIT

Onze meest populaire les. Er wordt veel gebruik gemaakt van o.a. gewichten, ballen, (spring)touwen en elastieken.
Power en cardio. Een afwisselende full body training in circuit vorm die elke week verrast!

NIEUW!
ULTIMATE INSTABILITY

Dat wordt zweten! Je lichaam wordt de hele tijd uitgedaagd te corrigeren, het is een pittige full-body training. Deze workout wordt maar op een paar plekken in Nederland aangeboden, waarvan BodyTime de enige is in Amsterdam.

STRENGTH

Specifieke kracht training met elementen uit gymnastiek en gewichtheffen. De invulling van de Strength lessen wisselt per kalendermaand.

 

YOGA

Dynamische workout op de yoga mat met diverse statische poses, stretching, ademhalings- en meditatie technieken.

HEAVY BAG

High intensity training op en rondom de bokszak. Stoot- en trapcombinaties worden in hoog tempo afgewisseld met diverse lichaamsgewicht oefeningen.

HIIT

High Intensity Interval Training van 30 of 45 minuten. Deze full body workout is gericht op het vergroten van uithoudingsvermogen en explosiviteit. HIIT 45 is een HIIT 30 met 15 minuten core.

WOW

Competitieve training ter beproeving van je doorzettingsvermogen. De focus is gericht op tijdsduur, maximaal gewicht en/of aantal herhalingen. Iedere week een nwe workout! Best toegankelijk voor de gevorderde sporter.

BEN JIJ ER KLAAR VOOR? WIJ WEL!

Ervaar de fijne sfeer in onze gym, leuke lessen, persoonlijke aandacht en professionele begeleiding

SCHRIJF JE DIRECT IN